Noteikumi

Preces noformēšanas un apmaksas nosacījumi

Pēc preces noformēšanas, Jūs saņemsiet pirkuma informāciju norādītajā e-pastā.
Pie precēm, kuras fiziski ir pieejamas uzreiz ir norāde "Prece ir noliktavā Rīgā". Par šīm precēm iespējams norēķināties ar bankas karti klātienē caur POS terminālu. Par pārējo preču precīzu saņemšanas laika sazināsimies ar Jums.
Izvēloties apmaksu ar pārskaitījumu, rēķins tiks nosūtīts uz norādīto e-pastu, Rēķina apmaksa jāveic 3 dienu laikā, ar bankas pārskaitījumu. Ja samaksa netiek saņemta 3 dienu laikā, pasūtījums tiek anulēts.
Izvēloties apmaksu ar internetbanku vai karti internetā, maksa par pasūtījumu un piegādi, ja tāda piemērojama. tiks ieturēta uzreiz.  Par preču precīzu saņemšanas laika sazināsimies ar Jums.
Izvēloties apmaksu ar ESTO dalīto maksājumu vai Nomaksas pakalpojumu, apmaksu par pasūtījumu veiks partneris balstoties uz Jūsu un ESTO noslēgto līgumu, Par preču precīzu saņemšanas laika sazināsimies ar Jums.

Iegādāto preču saņemšanas nosacījumi

Pasūtījumu Jūs varat saņemt noliktavā

Pasūtītās preces varat saņemt mūsu partneru noliktavā bez maksas– Rāmuļu ielā 29, Rīgā.
Izsniegšana: Saņemšana pieejama tikai pēc pilnas apmaksas un apstiprinājuma saņemšanas par preces pieejamību noliktavā.

Piegāde ar pārdevēja izvēlētu kurjeru

Nodrošinām pasūtījuma piegādi uz Jūsu norādīto adresi visā Latvijas teritorijā

Piegādes termiņš: 2-4 darba dienu laikā, pēc pilnas maksājuma saņemšanas pārdevēja kontā, ja precei ir norāde  "Prece ir noliktavā Rīgā". Par citu preču piegādes laikiem saņemsiet informāciju no pārdevēja.

Piegādes izmaksas:
1. Pasūtījumiem virs 2000.01 Eiro piegāde bez maksas
2. Pasūtījumiem no 500.01 līdz 2000 Eiro piegāde 12.10EUR
3. Pasūtījumiem zem 500 Eiro piegāde 18.15EUR

Distances līgums


Šajā interneta veikalā www.celsij.lv piedāvāto preču pārdevējs SIA MHSV

Reģ. Nr. 40203547867Juridiskā adrese: Valmieras nov., Ķoņu pag., "Zvaigznītes", LV-4240, no vienas puses, turpmāk tekstā Pārdevējs, un persona (fiziska vai juridiska), kas veic Pasūtījumu, turpmāk tekstā – Pasūtītājs, no otras puses, noslēdz šādu Līgumu

Pārdevējs apņemas pārdot preces Klientam pēc Klienta pasūtījuma un piegādāt tās Klientam pēc maksājuma saņemšanas Pārdevēja bankas kontā.

Klients apņemas apmaksāt pasūtījuma summu un piegādes izmaksas (ja tādas ir).

Pirkuma līgums starp Pircēju un Pārdevēju tiek uzskatīts par noslēgtu no Pasūtījuma apstiprināšanas brīža, t.i., no pasūtījuma veikšanas brīža. Katra starp Klientu un Pārdevēju noslēgtā līguma noteikumiem ir jābūt identiskiem šo noteikumu nosacījumiem, un Puses vienmēr ievēro šādus līgumus, ievērojot šos noteikumus.

Pasūtījums ir preču pasūtījums, kas ietver visas preces, kuras Klients vēlas iegādāties no Pārdevēja un kuras ir norādītas vienā Pasūtījumā.

Klients apstiprina Noteikumus, kad ir tos izlasījis, un pasūtījuma apstiprināšanas brīdī atzīmē teikumu "Esmu izlasījis noteikumus un piekrītu tiem". Šādā veidā apstiprinātie Noteikumi ir Pusēm saistošs juridisks dokuments, nosacījumi, piegādes un atgriešanas kārtība, pušu atbildība un citi noteikumi, kas saistīti ar preču pirkšanu un pārdošanu www. celsij.lv.


Preču garantija


Visām www.celsij.lv piedāvātām precēm ir 2 gadu garantija (sākot no pavadzīmes izrakstīšanas dienas). Pavadzīmē tiek uzrādīts preces nosaukums, daudzums, cena un sērijas numurs.

Dažām precēm var tikt pieejama paplašinātā garantija, kas atkarīga no konkrēta ražotāja garantijas nosacījumiem. Saīsinātā garantija ar termiņu 1 gads tiek piemērota precēm kas darbojas smagos ražošanas un tehniskajos apstākļos.

Garantija ir spēkā, ja preces pārdotas un ir uzstādītas Latvijas Republikas teritorijā, ja precēm tiek veiktas regulāras apkopes un citi pasākumi kurus paredz ražotājs. Montāžas speciālists ir līdzatbildīgs garantijas nodrošināšanā, kā arī atbildīgs garantijas remonta veikšanā. Garantija ietver bojāto detaļu aizvietošanu pret citām ražotāja detaļām, bet neietver tādas papildus izmaksas kā transporta, montāžas, diagnostikas un cita veida izmaksas.

Garantijas nosacījumi nav spēkā, ja:

Pircējs nevar uzrādīt pirkuma apliecinošo dokumentu;
Prece ir patvaļīgi remontēta;
Precei radušies bojājumi, kurus izraisījusi ūdens, vielu, šķidrumu, svešķermeņu vai kukaiņu nokļūšana preces iekšienē (neattiecas uz precēm, kurām norādīts par tās ūdens izturību);
Precei ir radies bojājums ražotāja noteiktajiem standartiem neatbilstoša barojošā sprieguma, telekomunikāciju vai kabeļu tīklu gadījumā;
Prece ir lietota ar nestandarta piederumiem vai rezerves daļām;
Precei ir radušies bojājumi strauju temperatūras svārstību, citu sadzīves un ārējo faktoru dēļ (putekļi, netīrumi, mitrums u.c.);
Precēm nav veikta regulārā apkope (Piemēram – kondicionieriem, apkures katliem);
Preces bojājums radies dabas stihijas dēļ (plūdi, vētra, zibens spēriens, ugunsgrēks, zemestrīce);
Prece, kas paredzēta personiskām (sadzīves, ģimenes) vajadzībām, izmantota peļņas gūšanai, ražošanas vajadzībām vai citiem neatbilstošiem mērķiem;
Netiek ievēroti lietošanas instrukcijā minētie preces uzstādīšanas un lietošanas noteikumi;
Preces sērijas numurs ir izmainīts, izdzēsts vai to nav iespējams noteikt.


Atgriešana

Klientam ir tiesības atteikties no preces 14 kalendāro dienu laikā no saņemšanas dienas, nosūtot pirkuma pavadzīmi un preces fotogrāfijas ar preces informāciju uz [email protected] .

Klientam preces ir jāatgriež Pārdevējam 3 darba dienu laikā no atteikuma vēstules nosūtīšanas nogādājot to Pārdevējam. Visas preču atgriešanas piegādes izmaksas sedz Klients.

Klientam nav atteikuma tiesību, ja:
  • Preces oriģinālais iepakojums ir atvērts, nozaudēts, vai būtiski bojāts
  • Klients ir izmantojis preci
Pārdevējs apņemas atmaksāt naudu par atgriezto preci 14 darba dienu laikā no atgrieztās preces saņemšanas. Apstiprinot šos Noteikumus, Klients piekrīt, ka nauda tiks atmaksāta Klienta bankas kontā, ja vien Klients un Pārdevējs nav vienojušies citādi.

Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 12.panta sestajā daļā teikts, ka "patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību izmantošanas laikā". Pārdevējs patur tiesības atteikt Klientam atteikuma tiesības vai ieturēt atmaksas maksu, ja prece ir bojāta, neuzmanīgi izturoties pret preci lietošanas laikā vai neievērojot norādījumus, ja preces oriģinālais iepakojums ir nozaudēts vai ja preces iepakojums ir būtiski bojāts

Salidzini.lv logotips